Pravilnik o vračilu
Pravna izjava o omejitvi odgovornosti
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blagaKupec, ki v spletni trgovini PAPRIKA.si (www.paprika.si) naroči izdelke, lahko v primeru, da z naročenimi izdelki ni zadovoljen ali želi iz kakršnega koli razloga odstopiti od pogodbe (nakupa), v 15 dneh po prejemu izdelka (pisno ali po e-pošti na naslov: office@gmp.si) podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, pri čemer mu ni treba navesti razloga za svojo odločitev. Naknadno mora kupec v 15 dneh po obvestilu poslati blago podjetju v nespremenjeni količini in nepoškodovano (na naslov: GMP d.o.o., Pameče 42, 2380 Slovenj Gradec).
Tudi če je blago vrnjeno v 15 dneh po prejemu, se to šteje kot obvestilo o odstopu od pogodbe. V 14 dneh po prejemu vrnjenih nepoškodovanih in brezhibnih izdelkov bodo kupcu vrnjena vsa opravljena plačila, ne da bi kupec to zahteval. Vračilo bo izvedeno z istim načinom plačila, ki je bil uporabljen pri prvotni transakciji.
Politika vračil - osnove
Kupec mora podjetje o odstopu od pogodbe obvestiti z nedvoumno izjavo, v kateri jasno navede odločitev o odstopu od pogodbe. Izjavo o odstopu od pogodbe mora poslati v določenem odstopnem roku. Sporočilo se šteje za pravočasno, če je pošiljka odposlana v roku.
Kupec krije stroške, ki nastanejo pri vračilu blaga. Vrnjeni izdelki morajo biti neuporabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Kupec mora vračilu priložiti kopijo računa.
Pritožba
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali na kakršen koli način odstopa od kupčevega naročila. Kupec lahko reklamacijo vloži v 14 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije zaradi stvarne napake.
V primeru reklamacije lahko kupec v skladu z zakonskimi omejitvami zahteva zamenjavo predmeta, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico zaračunati najemnino za čas, ko je kupec blago uporabljal, vendar ne več kot za znesek, za katerega se je tržna vrednost predmeta zmanjšala med njegovo uporabo.
Vrnitev poškodovanih pošiljk
Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake nedovoljenega posega, mora kupec pri dostavni službi, ki jo trenutno uporablja, sprožiti postopek reklamacije. To storite tako, da nas obvestite o dogodku (po elektronski pošti na naslov office@gmp.si), mi pa vam bomo pojasnili nadaljnji postopek pritožbe pri trenutni dostavni službi. Za postopek pritožbe zaradi poškodbe je treba ohraniti originalno embalažo in zaščito (paket v enakem stanju, kot je bil prejet, brez dodajanja, odstranjevanja ali spreminjanja česar koli), nato pa pri dostavni službi pripraviti Poročilo o poškodovani pošiljki. Za pritožbo je potrebno priložiti tudi potrdilo o prejemu. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Pomembno
Ko prodajalcu vračate izdelek zaradi reklamacije ali garancije, morate priložiti kopijo računa.
Če je bil paket poslan prek Pošte Slovenije ali izvajalca paketnih storitev, morate pri njih zahtevati/izpolniti Poročilo o poškodovani pošiljki.
Naslov za vračilo blaga prodajalcu je GMP d.o.o., Pameče 42, 2380 Slovenj Gradec.
Priporočamo uporabo dostavne službe, ki omogoča sledenje pošiljke in ustrezno pripravo blaga za prevoz (varna embalaža).
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če ni vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk s plačilom po povzetju ne sprejemamo.
Če uveljavljate garancijo, boste popravljeno blago najhitreje prejeli z uveljavljanjem garancije neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu.
Preberite tudi Pravilnik o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov
pogodbe na naslovu:
http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915.
Če imate dodatna vprašanja, nam lahko pišete na office@gmp.si.